© 2020 le-savoir.ro All rights reserved

19 aprilie 2021
       Deși vremea de afară nu prea o arată, primăvara a sosit! Asta înseamnă că începem să lăsăm ghetele și bocancii de iarnă și trecem la sneakers și sandale. În 2020
10 martie 2021
       În cei 23 de ani ai mei am avut mai multe locuri pe care le-am numit, pe rând, ,,acasă". Până la 14 ani ,,acasă" era o casă cu curte mare,
02 martie 2021
       Curățenia de primăvară este în casa noastră o tradiție, de mică fiind obișnuită cu această activitate. Însă atunci când locuiești cu un prieten patruped, curățenia ia cu totul altă amploare.

Articole recente

       Ce bine sună titlul, nu? Mi-am facut contul de Instagram de aproximativ 6 ani, însa abia în ultimii 4 am început să cochetez cu el, să mai postez una alta, până anul asta când am început să îl cresc încet încet. Mereu vedeam la fetele pe care le urmăream și pe care probabil le urmărești și tu, că primesc o groază de produse de la fel și fel de brand-uri, de la haine la cosmetice, de la produse de skincare la parfumuri, cafea și cam orice există. Mereu m-am întrebat CUM? DE CE? CINE TRIMITE?

       Ei bine după o mică ,,investigație” (neștiind la acel moment cu ce se mănâncă Instagram-ul) am înteles că se numesc colaborări de tip barter și ca presupune ca, în schimbul unui sau unor produse, persoana respective trebuie să le facă reclamă pe Instagram (postări pe feed, isntastory-uri, IGTV-s). Însă asta se întamplă la acele persoane cu o cumunitate foarte mare în on-line, care chiar produc o creștere majoră de followers pe pagina pe care o promovează.

       Pentru cele aflate la început de drum, o bună varianta sunt cei de la Buzzstore. Aceștia sunt o firma de PR care organizează extrem de multe campanii de testare. Astfel că, după ce îți faci un cont pe site-ul lor, esti eligibilă să te înscri la toate campaniile lor. Ei au un proces de selecție deoarece se înscriu extrem de mulți oameni. La fiecare campanie nouă, există un formular de înscriere în care trebuie să raspunzi la câteva întrebări despre tine și de asemenea să dai câteva date despre conturile tale de socializare (link-ul profilului de Instagram/Facebook/Blog/Canal de Youtube și numărul de urmăritori).

       Nu știu exact care sunt criteriile după care fac selecția, însă daca ai cel puțin 1000 de urmăritori (Instagram) cu siguranță vei fi aleasă constant. Eu i-am descoperit in 2019, undeva prin octombrie și am participat la vreo 10 campanii. E un început promițător căci astfel firmele mai mari vor vedea modul în care îți conturezi profilul, modul în care promovezi un produs și își vor face o părere despre tine.

       O altă variantă este site-ul Buzzaar însă ei sunt la început de drum, încă au ceva probleme cu site-ul și au campanii foarte rar, dar sfatul meu este să ți cont și de ei, nu se știe când își vor da drumul serios.

       Pornind de la toate acestea anul trecut, anul acesta am ajuns să am colaborări și prin intermediul contului meu personal de Instagram. Am aproximativ 4800 urmă
ritori (nu e un număr foarte mare) și postez constant (asta ajută mult dar despre asta vom vorbi în alt articol). Ideea principală este că am dat de câteva pagini care aveau produse interesante și m-am gândit să le scriu, să ,,îmi încerc norocul” și aparent norocul a fost de partea mea. E greu la început de drum să accepte brand-urile o colaborare cu tine dacă nu ai o comunitate destul de mare, așa că sfatul meu este să încerci sa crești cât mai mult iar abia apoi sa apelezi la metoda nr 3.

       Sper ca acest articol să vă ajute și vă invit să vă înscrieți pe Buzzstore dând click pe butonul de mai jos.

       Vă pup!

Testează produse gratuit la tine acasă!

12 octombrie 2020